Gràcies al nou acord de col·laboració amb Munich, els federats es beneficiaran d’un descompte del 20% en qualsevol producte de la seva web.

Munich és una empresa catalana fabricant de calçat esportiu, ubicada a Capellades, província de Barcelona. Anualment produeix més de 850.000 parells de sabates, que són distribuïdes en més de 300 punts de venda a Espanya i altres països d’Àsia i Europa.

Per aplicar el descompte en els productes del seu catàleg, la federació enviarà un codi promocional de manera individual a cada federat que en faci petició d’aquest. El codi serà únic, sense límit de comandes, i tindrà validesa fins al 31 de decembre de 2024. No serà acumulable a altres ofertes i/o descomptes. El podeu sol·licitar a continuació:

*Si es detecta un ús inadequat del codi, aquest podrà ser anul·lat per la Federació

Podeu consultar el seu catàleg a la web oficial, Instagram o Facebook: