Asegurances

PÒLISSES D’ASSEGURANCES – 2022

PÒLISSA D'ACCIDENTS (Esportiva i Professional)

Mútua LLOYD’S – Pòlissa núm. FD 2022-001
Actualitzat 04/01/2022

PÒLISSA DE RESPONSABILITAT CIVIL

Pòlissa de responsabilitat civil MIC Insurance Company SA núm.ESDV2103590
Actualitzat 13/01/2022

PROTOCOL D’ACTUACIÓ I COMUNICAT EN CAS D’ACCIDENT
(ASSISTÈNCIA MÈDICA)

s

Telèfon d'emergències 24h

s

Telèfon d'emergències 24h

SEGUEIX ELS SEGÜENTS PASSOS

1- Molt important! Trucar en un primer moment a la companyia i informar de l’accident, sobre tot en aquells accidents NO vitals!

La companyia dona un marge màxim de 24h per trucar a la companyia des del moment de l’accident i enviar el comunicat d’accident.

asistencia.federaciones@ayaxsuscripcion.com

La companyia us donarà núm d’expedient de sinistre i us demanarà el comunicat d’accident, la lliccència federativa, còpia del DNI i còpia de l’informe d’assistència mèdica.

2- Omplir el part de comunicació d’accident, aquest és digital per facilitar la seva complimentació

Un cop empleneu el comunicat d’accidents, aquest arribarà de manera automàtica a la Federació i generarà una còpia per vosaltres. Si el document es correcte i s’ha emplenat dintre del plaç corresponent (24h) des de l’accident es validarà i la Federació l’enviarà a la companyia.

La Federació s’encarregarà d’enviar el comunicat d’accident validat i supervisat a la companyia així com la vostra llicència.

Per qualsevol dubte o ajuda, trucan’s:

Dilluns a Divendres 09 – 14h ➡  93 457 53 28

Fora d’horari o festius ➡ 619 932 397

Normes d'actuació en cas d'accident

Atenció:
Exclusivament en els casos d’urgència vital, el lesionat podrà rebre l’assistència mèdica d’urgència al Centre Sanitari més proper.

El lesionat, persona que l’acompanya, amic, familiar, Club, haurà de comunicar l’accident el més aviat possible, dintre de les primeres 24 hores a la companyia al telèfon:

91 141 21 14

Seguidament s’haurà d’emplenar el comunicat d’accident tambè dintre de les primeres 24 hores. La Mútua es farà càrrec de les factures derivades de l’assistència d’urgència prestada en les primeres hores des de la data d’ocurrència de l’accident. Un cop superada la primera assistència d’urgència el lesionat haurà de ser traslladat a un centre mèdic dels Serveis Autoritzats per continuar el seu tractament, o en cas contrari, la Mútua NO assumirà el pagament de les factures derivades dels serveis prestats.

La Fedreació serà l’ecarregada de validar i fer arribar el comunicat d’accident a la companyia.

En qualsevol cas, si necessiteu ajuda durant el procediment podeu trucar a la federació al 93-457-53-28 en horari d’oficina de 09h a 14h, o fora d’horari i festius al 619932397.

Actualitzat 04/01/2022

DECLARACIÓ DE SINISTRES (RESPONSABILITAT CIVIL)

Instruccions en cas de reclamació RC
Informació de tota la documentació que cal lliurar en cas de declarar un sinistre