Asegurances

PÒLISSA DE RESPONSABILITAT CIVIL

Pòlissa de responsabilitat civil Helvetia núm. S0 R11 0001495
Actualitzat 14/01/2020

PROTOCOL D’ACTUACIÓ I COMUNICAT EN CAS D’ACCIDENT (ASSISTÈNCIA MÈDICA)

s

Telèfon d'emergències 24h

981 941 11 – 902 922 009

s

Telèfon d'emergències 24h

981 941 11 – 902 922 009

– Abans d’omplir el comunciat d’accidents digital, truca a la companyia en un màxim de 24h des de l’accident.

La companyia us donarà núm d’expedient de sinistre i us demanarà el comunicat d’accident validat per la Fedreació, la llicència federativa, còpia del DNI i còpia de l’informe d’assitència mèdica, si heu estat traslladats a un centre mèdic de la seguretat social a conseqüència de les lesions.

– Per tant, un cop heu trucat a la companyia el següent pas és omplir el parte de comunicació d’accident, aquest és digital per facilitar la seva complimentació.

Un cop empleneu el comunicat d’accident digital, aquest arribarà de manera automàtica a la Federació i generarà una còpia per vosaltres. Si el document es correcte i s’ha emplenat dintre del plaç corresponent (72h) desde l’accident es validarà i la Federació l’enviarà a la companyia.

La Federació s’encarregarà d’enviar el comunicat d’accident validat i supervisat a la comapnyia així com la vostra llicència.

En cas de dubtes o que necessiteu ajuda durant el procediment podeu trucar a la federació al 93-457-53-28 en horari d’oficina de 09h a 14h, o fora d’horari i festius al 619932397.

Normes d'actuació en cas d'accident

Atenció:
Exclusivament en els casos d’urgència vital, el lesionat podrà rebre l’assistència mèdica d’urgència al Centre Sanitari més proper. El lesionat haurà de comunicar l’accident el més aviat possible, dintre de les primeres 24 hores a Allianz-Gerosalud (981 941 111 / 902 922 009) i emplenar el comunicat d’accident no més tard de les primeres 72 hores. La Mútua es farà càrrec de les factures derivades de l’assistència d’urgència prestada en les primeres hores des de la data d’ocurrència de l’accident. Un cop superada la primera assistència d’urgència el lesionat haurà de ser traslladat a un centre mèdic dels Serveis Autoritzats per continuar el seu tractament, o en cas contrari, la Mútua NO assumirà el pagament de les factures derivades dels serveis prestats.

La Fedreació serà l’ecarregada de validar i fer arribar el comunicat d’accident a la companyia.

Actualitzat 11/07/2021

DECLARACIÓ DE SINISTRES (RESPONSABILITAT CIVIL)

Instruccions en cas de reclamació RC
Informació de tota la documentació que cal lliurar en cas de declarar un sinistre