NOTÍCIES

APUNTA’T I VOLA AL TÚNEL DEL VENT !

Tant si coneixes el túnel del vent com si no, aquesta és una bona oportunitat per fer-ho. El dia 19 de febrer hem programat una jornada per debutants (iniciació) i una altra jornada de temps compartit per als qui ja saben que si és la seva passió! Apunta't aquí

Ja tenim els preus per les llicències de 2023!

✔ Podràs sol·licitar la teva llicència a qualsevol dels nostres clubs a partir del 19 de desembre de 2022. ✔ Tant les cobertures de responsabilitat com les cobertures mèdiques seràn les mateixes que les d'aquest any. Pots consultar-les fent clic aquí.

🪂 Iniciació al Parapent

Vols iniciarte al parapent? Informa't a la nostra web! 📎 https://federacioaeria.cat/disciplines/parapent/ https://youtu.be/COy2vBcTXRQ

COMPETICIÓ

FORMACIÓ

Convocatòria d’Alumne Avançat de Parapent (27 setembre)

Nova convocatòria d'examen d'Alumne Avançat de parapent. Al següent link podreu obtenir tota la informació de la convocatòria. Per assistir a l'examen cal que t'hagis preinscrit previament i desprès omplir el formulari d'inscripció si pots asssitir a la data convocada. El link del formulari d'inscripció el trobareu a l'interior del document amb la informació general de la convocatòria.

Vols estar assabentat de les novetats, activitats, esdeveniments, cursos i més de la Federació?

Obrir chat
Necessites ajuda?