Sessió Informativa Espais Aeris

LLoc: Igualada (Sala Municipal – segons participació) Dia: 14 març  Hora: 10:30 h Amb la col.laboració de: Aeroports de Catalunya i ENAIRE División ATS DRNA Este Informació a tractar – ENAIRE Clasificación del espacio aéreo  TMA de Barcelona  Carta...

Convocatória Examen Alumne Avançat Parapent

Dissabte 21 de març del 2020 a les 09:00h. Lloc: Camp aterratge Escola Apa Volem (Camí Vell de Cardona, 08610 Avià, Barcelona) Enlairament: 1a Maria Aterratge: Camp Escola Apa Volem Examinadors: Francisco Guerra i Lluis Rico Dates de reserva: diumenge 22 de març.

Butlletins de la Federació

Vols rebre els butlletins de la Federació? vols estar assabentat dels darrers comunicats, convocatòries i informació més rellevant? Inscriu-te al butlletí que més t'interessi. Inscriu-te

Federats

Clubs