NOTÍCIES

NOTAM AL GP F1 i a MOTO GP 2022 (Circuit de Catalunya)

Durant els dies del Gran Premi de Fórmula 1 (20, 21 i 22 de maig) així com els de MotoGP (3, 4 i 5 de juny) hi haurà un NOTAM activat de restricció de l'espai aeri, constituint així un TRA.  Dins d'aquest espai no estaran permeses les operacions d'ultralleugers (ULM), activitats esportives ni velers a ús públic, mentre s'estigui operant amb transport comercial de passatgers. Tampoc el vol amb drons.  Més informació: https://www.circuitcat.com/ca/formula-1/

Convocatòria d’assemblea general ordinària 2022

La pròxima Assemblea General Ordinària d'aquesta federació, tindrà lloc el dia 26 de maig a les 18:00 hores en primera convocatòria i a les 18:30 hores en segona convocatòria, a la sala Fòrum B de l’Hotel Ciutat de Martorell, ubicat a l’Av. Pau Claris s/n. Martorell.

COMPETICIÓ

FORMACIÓ

Convocatòria d’Alumne Avançat de Parapent (27 setembre)

Nova convocatòria d'examen d'Alumne Avançat de parapent. Al següent link podreu obtenir tota la informació de la convocatòria. Per assistir a l'examen cal que t'hagis preinscrit previament i desprès omplir el formulari d'inscripció si pots asssitir a la data convocada. El link del formulari d'inscripció el trobareu a l'interior del document amb la informació general de la convocatòria.

Vols estar assabentat de les novetats, activitats, esdeveniments, cursos i més de la Federació?