Paracaigudisme

DIA DEL PARACAIGUDISME CATALÀ

JORNADES LOAD ORGANIZER

JORNADES AMB L’ESCOLA SOUTH DIRECTION COM A LOAD ORGANIZER

En aquestes jornades es realitzaran activitats de salts dirigits en grups amb LO’s (@sd_southdirection) per realitzar maniobre de Track i FreeFly.

Es realitzaran 3 salts dirigits amb 2 grups de 3 o 4 persones, un gurp al matí i un altre a la tarda, distribuïts segons nombre d’inscrits i del seu nivell.

En funció del nivell dels participants, l’instructor marcarà uns objectius durant l’activitat, treballant salt a salt mitjançant la gravació dels salts, realitzant un breafing i debreafing.

Al finalitzar la jornada es lliurarà a cada participants material en format digital de l’activitat realitzada.

Aquestes jornades seran gratuïtes pels federats i els salts tindran un descompte de 2 €.

Pels NO federats el cost del salt serà sense descompte (31€), i s’haurà d’abonar 40€ per l’activitat que inclou tres salts amb LO de l’escola SOUTH DIRECTION.

Requisits:

– Disposar de llicència A

– Acreditar un mínim de 50 salts.

Si vols participar preinscriu-te.. Hauras d’omplir el formulari i  adjuntar el llibre de salts.

PRIMERA JORNADA – 15 OCTUBRE

* En cas de cancel.lació de l’activitat per condicions meteorològiques, els salts pagats amb antelació quedaran pendents al compte personal de “fun jumper”.

* En cas de cancel.lació previa per l’interessat es disposarà de 10 dies d’antelació a la jornada per avisar enviant email a info@federacioaeria.cat i així es pugui assignar la plaça a un altre fun jumper.

* En cas de no avisar amb l’antelació mínima de 10 dies, els salts no es podran recuperar. L’Interessat podrà buscar un substitut que pugui ocupar la seva plaça si compleix els requisits.

DIA DEL PARACAIGUDISME CATALÀ

Des de l’Àrea de Paracaigudisme de la Federació Aèria Catalana (FAC), hem volgut organitzar per primer cop el Dia del Paracaigudisme Català que es celebrarà el dia 5 de juny del 2021 a SaltamosBCN per a tots els saltadors i tots els clubs.

En aquest dia l’activitat principal será la del paracaigudisme, pero em volgut fer particip a altres Àries de la FAC (veure l’ordre del dia). A continuacio podreu veure les activitats que es faran durant la jornada:

1. Salt en globus, amb vols en parapent i passeig amb paratrike
  2. Campionat de precisió
  3. Concurs de fotografia
  4. Exhibició de swooping i vol amb la bandera catalana
  5. Classe de Acroioga – Ioga
  6. Pràctica Water Landings
  7. Mini training de plegat
  8. Escola South Direction – Load Organizer per salts de Track i FreeFly

1. SALT EN GLOBUS

Gràcies a l’empresa de Globus Kontiki, el dia 5 de juny, a les 7:00 a.m. podrem gaudir d’un vol en globus amb el plus de poder saltar des d’aquest, fer una tirolina o saltar des d’un balanci.

Depenent de la meteorologia (no es podrá confirmar fins uns dies avans), el lloc de trobada, que podria ser directament a SaltamosBCN o potser en una zona propera per així coordinar el landing a la zona de SaltamosBCN.

Si el federat desitja portar un flotador, confeti o algún objecte ho haurà de dir avans del 25 de maig.

Els mínims per saltar, sera tindre el teu equip propi, minim de 100 salts i recomanem per seguretat haver realitzat un curs de campana.

2. CAMPIONAT DE PRECISIÓ

Es fará una mini competició on hi haura una única fase eliminatoria, on sortiran els tres guanyadors que obtindran podium (primer, segon i tercer). Tots els participants hauran de fer un total de tres salts duran el dia.

Per veure el reglament feu clik aquí.

3.CONCURS DE FOTO

Durant el dia podràs anar penjant les fotos a Instagram etiquetant a la FAC, i la foto que més t’agradi l’hauràs de pujar a un link que et passarem, així podrem fer a tothom particep de les votacions.

Les fotos hauran de ser del dia 5 de juny a SaltamosBCN, i hauran de ser fotos de la modalitat de paracaigudisme.

Per mes informació, clica aquí.

4. EXHIBICIÓ DE SWOOPING

Tindrem al Nil Ferre (@Nil_farre) que ens fara una demostració del que és el swooping.

A més, ens fara una exhibició volant amb una bandera catalana gegant.

5. CLASSE ACROIOGA – IOGA

Tenim l’oportunitat d’assistir a una classe d’iniciació al acroioga de la ma d’uns professionals (@Gemma_acroyoga), els quals ens indicaran i ens guiaran en tot moment.

Aquesta classe te places limitades i es farà de 15:30h a 17h a la zona de la piscina.

6. PRACTICAR WATER LANDINGS

Gràcies a que aquest esdeveniment es celebra a SaltamosBCN, tenim l’oportunitat de practicar un water landing. Aquesta pràctica és molt positiva ja que podrem fer-ho amb un paracaigudes real, i podrem viure de primera ma, el que és aterrar en l’aigua i com hauriem d’actuar per salvar la situació i no quedar enredats.

L’hora esta per definir, i es fara a la piscina de SaltamosBCN.

7. MINI TRAINING DE PLEGAT

Molts de nosaltres em fet el curs de plegat per treurens el titol A, pero despres no hem practicat o tenim dubtes que mai preguntem.

Amb aquest mini training de la ma del Toni Sanchez (@Tunisi), volem que tothom que vulgui, pugui assistir, practicar, i sobretot que ningu es quedi amb ningun dubte.

Es fara aproximadament a les 17h, despres de la clase de Acroyoga, i es fara a la zona de plegats dintre del hangar.

8. ESCOLA SOUTH DIRECTION COM A LOAD ORGANIZER

Depenent els inscrits i l’interès de cadascú es faran uns grups ja definits per nivells. On tindrem dos LO’s de l’escola South Direction (@sd_southdirection) i els salts es faran de Track o FreeFly.

Aquest salts seran gravats, es fará un brefing i un debreafing.

Més endavant es donará més informació.

ORDRE DEL DIA

• 7h SALT EN GLOBUS
  • 7h a 9h VOLS EN PARAMOTOR y PARATRIKE
  • 9h a 14h SALTS DES DE L’AVIÓ