Túnel del vent

Activitats
INTRODUCCIÓ

Per tal de promocionar l’activitat esportiva del vol al Túnel del vent l’Àrea de Paracaigudisme i Túnel de vent de la FAC ha estructurat l’activitat al túnel en quatre fases .

• Primera fase: Debutant, Iniciació i Progressió
  • Segona fase: Prova de Nivell – Titulació
  • Tercera fase: Activitats de temps compartit i entrenament
  • Quarta fase: Competició

PRIMERA FASE

A la primera fase es dona l’oportunitat als familiars directes dels Federats de la FAC a participar en les jornades per debutants  a un preu reduït per conèixer la disciplina. Posteriorment, es podrà continuar practicant per agafar experiència amb les jornades d’iniciació i progressió.

DEBUTANTS

Primer contacte

Primers vols amb instructor, l’activitat té una durada d’1 hora aprox.

El temps individual de vol és de 2′ dividit en dues sessions.

Preu: 25 €

INICIACIÓ

Aprenentatge

Iniciació als vol autònom amb instructor, l’activitat té una durada aprox. d’1 hora.

El temps individual de vol és de 5′ dividit en tres sessions.

Preu: 30 €

Requisit:

• Estar federat
  • Haver participat a la jornada de debutants

PROGESSIÓ

Perfeccionament

Continuïtat i millora d’autonomia dels vols amb instructor, l’activitat té una durada  aprox. d’1 hora.

El temps individual de vol és de 5′ dividit en tres sessions.

Preu: 30 €

Requisits:

• Estar federat
  • Haver participat a la jornada d’iniciació o ser paracaigudista sense haver realitzat prova de nivell al túnel.

SEGONA FASE

AVALUACIÓ

A la segona fase l’alumne podrà presentar-se a les jornades d’avaluació per obtenir el nivell i titulació corresponent per poder participar en les activitats programades de vol de temps compartit i entrenament.

TERCERA FASE

JORNADA DE TEMPS COMPARTIT

Per tal de promocionar l’activitat esportiva de Túnel del vent l’Àrea de Paracaigudisme i Túnel de vent de la FAC, organitza amb el suport de l’Escola South Direction unes jornades dirigides que es realitzaran un cop al mes alternant entre el Túnel d’Empuriabrava i Cornellà.

Per poder participar i gaudir d’aquestes jornades d’activitat promocionades caldrà que et presentis en les jornades d’avaluació de nivell.

Un cop hàgiu obtingut l’acreditació del nivell que us correspon ja podreu participar en les jornades de temps compartit on ràpidament millorareu la tècnica així com la precisió del vol, contribuint també a la millora en els salts de paracaigudisme i amb la companyia dels millors instructors per gaudir de cada segon que passeu volant.

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS
JORNADES TEMPS COMPARTIT

t

Que inclou?

• Un briefing previ amb informació dels exercicis/jocs i indciacions que es donaran dintre del túnel.

• 15 minuts de vol (3 participants + 1 instructor), per grup de mateix nivell.

• Un debriefing posterior amb visualització de les imatges dels vols realitzats durant l’activitat per perfeccionar i millorar la tècnica.

Quin cost te l'activitat?

• 40€ per federats
  • 90 € per NO federats amb la FAC

L’Activitat està promocionada gràcies a la col.laboració entre l’Escola South Direction i la Federació.

CALENDARI 2023

19/02/2023

1ª JORNADA – túnel Cornellà

30/04/2023

2ª JORNADA – túnel Cornellà

18/06/2023

3ª JORNADA – túnel Cornellà

27/08/2023

4ª JORNADA – túnel Cornellà

01/10/2023

5ª JORNADA – túnel Cornellà

17/12/2023

6ª JORNADA – túnel Cornellà

QUARTA FASE

COMPETICIÓ

Les competicions de túnel del vent en àmbit autonòmic estan en procés creació. Caldrà disposar de la titulació de nivell corresponent al túnel i els participants podran ser seleccionats en funció la participació de les jornades de temps compartit i entrenaments destinats a la selecció dels participants.

Obrir chat
Necessites ajuda?