Túnel del Vent

Activitats

JORNADES DE VOL EN GRUP

Per tal de promocionar l’activitat esportiva de Túnel del vent l’Àrea de Paracaigudisme i Túnel de vent de la FAC, organitza amb el suport de l’Escola South Direction unes jornades dirigides que es realitzaran un cop al mes alternant entre el Túnel d’Empuriabrava i Cornellà.

Per poder participar i gaudir d’aquestes jornades d’activitat promocionades caldrà que et presentis a les jornades d’avaluació de nivell.

Un cop hagis obtingut l’acreditació del nivell que et correspon ja podràs participar a les jornades de temps compartit on ràpidament milloraràs la tècnica així com la precisió del vol, contribuint també a la millora en els salts de paracaigudisme i amb la companyia dels millors instructors per disfrutar de cada segon que passis volant.

18 - Març

6 - Maig

27 - Maig

22 - Juliol

Jornada d’Avaluació

23 - Setembre

Jornada d’Avaluació

25 - Novembre

L’activitat que inclou?

– Un briefing previ amb informació dels exercicis/jocs i indciacions que es donaran dintre del túnel.

– 15 minuts de vol (3 participants + 1 instructor), per grup de mateix nivell.

– Un debriefing posterior amb visualització de les imatges dels vols realitzats durant l’activitat per perfeccionar i millorar la tècnica.

Quin cost te l’activitat?

– 30€ per federats

– 60 € per NO federats amb la FAC

L’Activitat està promocionada gràcies a la col.laboració entre l’Escola South Direction i la Federació.