Paramotor

CONEIX LA RUTA DE TITULACIONS

RUTA ESPORTIVA

RUTA PROFESSIONAL

Com sol.licitar la teva titulació de paramotor o paratrike !

Primer de tot, has d’haver realitzat la formació corresponent a una escola oficial de la Federació Aèria Catalana.

Aquesta formació s’acredita mitjançant el corresponent llibre de vol on l’escola anotarà les dades d’aquesta i de l’alumne.

En cas d’haver realitzat la formació a un altre Federació, acreditar mitjançant certificat la formació realitzada per continuar amb la formació que correspongui a una escola oficial de la Federació Aèria Catalana, o bé, presentar-se a examen.

Un cop finalitzada la formació i haver realitzat el mínim de vols exigit, sota la supervisió d’una escola oficial reconeguda per la Federació Aèria Catalana, l’alumne es podrà presentar a examen quan sigui convocat per:

• Piloto de Paramotor (PF1)
  • Piloto de Paratrike. (PL1)
  • Piloto de Paramotor biplaza. (PF2)
  • Piloto de Paratrike biplaza. (PL2)

Sol.licita el teu títol

Actualment la titulació de Paramotor o Paratrike s’acredita mitjançant l’app de la Federació Aèria Catalana on figuren les dades administratives dels federats.

Si vols sol.licitar l’obtenció de la titulació com a pilot o qualsevol altre com titulacions professionals o  Registre Oficial de Professionals de l’Esport a Catalunya, cal que omplis el formulari de sol.licitud.

Per pilots amb titulació d’altres Federacions acreditar l’esmentada titulació amb certificat emés per la corresponent Federació. La qual serà estudiada segons els convenis de col.laboració entre Federacions. El cost per convalidacions de titulacions d’altres federacions te un cost de 100€, ompliu el formulari de sol.licitud.

Pilots estrangers, aportar tota la documentació necessaria que justifiquí l’obtenció del títol com a pilot de paramotor, el cost per validacions de titulacions estrangeres te un cost de 100€. Ompliu el formulari.

L’Acreditació en format paper de certificats, títols i carnets, tenen un cost de 50€. També ho podràs sol.licitar al corresponent formulari.

Nou carnet per titulacions!

Actualment les titulacions s’acrediten mitjançant l’aplicació de la Federació Aèria Catalana, però ara també posem a la teva disposició un carnet perquè tinguis totes les teves titulacions en format físic i amb una sola targeta.

Aquest carnet té un cost de 30 € en concepte de tramitació, enviament i duplicat de dades. Conjuntament amb el carnet s’emetrà un certificat digital fent constar les titulacions reconegudes. Una vegada disposis del teu carnet, podràs fer totes les ampliacions que desitgis, el cost de renovació és de 20€.

Núm.c.c. Federació aèria catalana: ES79 2100 0828 6602 0083 3082