QUÈ SÓN ELS WHOOPS (MINI DRONES) ?

Les curses de drons FPV s’han popularitzat i estès arreu del planeta. Aquesta disciplina ha aconseguit traspassar la barrera del hobby per convertir-se en una modalitat esportiva, crear comunitats, crear grans competicions, i sobretot, ha aconseguit crear grans pilots.

Enguany, també han passat prou anys com per poder diferenciar diferents famílies dins dels drons FPV, i una de les famílies, la dels Tiny Whoops o simplement “whoops” s’ha convertit en una de les més carismàtiques per a qualsevol aficionat. Un format de dron que permet tant a l’entusiasta iniciar-se, com a l’experimentat poder volar en un dia de pluja sense sortir del seu menjador. Drons petits, inofensius però a la mateixa vegada ràpids, resistents i amb molta maniobrabilitat.

I és en aquest punt a on l’entusiasme d’aquest format, la iniciativa de l’Associació de Radiocontrol de Terrassa i la determinació clara de la Federació Aèria Catalana, que es va donar des del primer moment l’empenta definitiva per l’any 2023 a la creació d’aquesta primera lliga catalana de Whoops.

Sigueu benvinguts!!