Política de privacitat de xarxes socials

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD) i la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic (LSSI-CE), FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA informa als usuaris, que ha procedit a crear un perfil en les Xarxes Socials Facebook, Twitter, Instagram i YouTube, amb la finalitat principal de publicitar els seus productes i serveis.

Dades de la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA:
Q-5856330-E
C/ Sicilia, 326  Entresòl (08025) Barcelona
info@federacioaeria.cat
http:// www.federacioaeria.cat

L’usuari disposa d’un perfil a la mateixa Xarxa Social i ha decidit unir-se a la pàgina creada per la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA, mostrant així interès en la informació que es publiciti  a  la  Xarxa.  En  unir-se  a  la nostra  pàgina,  ens  facilita  el seu  consentiment  pel tractament d’aquelles dades personals publicades en el seu perfil.

L’usuari pot accedir en tot moment a les polítiques de privacitat de la pròpia Xarxa Social, així com configurar el seu perfil per garantir la seva privacitat.

La FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA té accés i tracta aquella informació pública de l’usuari, en especial, el seu nom de contacte. Aquestes dades, només seran utilitzades dintre  de la mateixa Xarxa Social. No són incorporades a cap fitxer.

En relació als drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, de les que vostè disposa i que poden ser exercitats davant la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA, d’acord amb la LOPD, ha de tenir en compte els següents matisos:

• Accés: Vindrà definit per la funcionalitat de la Xarxa Social i la capacitat d’accés a la informació dels perfils dels usuaris.
  • Rectificació: Només  podrà satisfer-se  en  relació  a  aquella  informació  que es trobi sota el control de la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA, per  exemple, eliminar  comentaris  publicats  en  la  pròpia  pàgina.

Normalment,  aquest  dret deurà exercir-lo davant la Xarxa Social.

• Cancel·lació i/o  Oposició:  Com  en  el  cas  anterior,  només  podrà  satisfer-se  en relació  a aquella informació que es trobi sota el control de la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA, per exemple, deixar d’estar unit al perfil.

La FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA realitzarà les següents actuacions:

• Accés a la informació pública del perfil.
  • Publicació en el perfil de l’usuari de tota aquella informació ja publicada a  la pàgina de la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA
  • Enviar missatges personals i individuals a través dels canals de la Xarxa Social.
  • Actualitzacions de l’estat de la pàgina que es van publicar en el perfil de l’usuari.

L’usuari  sempre pot  controlar  les seves connexions,  eliminar  els  continguts  que  deixin d’interessar-li i restringir amb qui comparteix les seves connexions, per això deurà accedir a la seva configuració de privacitat.

PUBLICACIONS

L’usuari, una vegada unit a la pàgina de la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA, podrà publicar en aquesta última comentaris, enllaços, imatges o fotografies o qualsevol altre tipus de contingut multimèdia suportats per la Xarxa Social. L’usuari, en tots els casos, ha de ser el titular dels mateixos,  gaudir dels  drets  d’autor  i  de  propietat  intel·lectual  o  comptar amb  el consentiment dels tercers afectats. Es prohibeix expressament qualsevol publicació a la pàgina, ja siguin textos, gràfics, fotografies, vídeos, etc. que atemptin  o siguin susceptibles d’atemptar  contra  la  moral,  l’ètica,  el  bon  gust  o  el  decoro,  i/o  que  infringeixin o violin els drets de propietat intel·lectual o industrial, el dret a la imatge o la Llei. En aquests casos, la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA  es reserva el dret a retirar immediatament el contingut, podent sol·licitar el bloqueig permanent de l’usuari.

La FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA no  es  farà  responsable  del  contingut que lliurement ha publicat un usuari.

L’usuari ha de tenir present que les seves publicacions seran conegudes pels altres  usuaris, per la qual cosa ell mateix és el principal responsable de la seva privadesa.

Les imatges que puguin publicar-se en la pàgina no seran emmagatzemades en cap fitxer per part de la FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA, però sí que romandran a la Xarxa Social.

CONCURSOS I PROMOCIONS

La FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA es  reserva  el  dret  a  realitzar  concursos  i promocions, en els quals podrà participar l’usuari unit a la seva pàgina. Les bases de cadascun d’ells, quan s’utilitzi per a això la plataforma de la Xarxa Social, seran publicades en aquesta. Complint sempre amb la LSSI-CE i  amb  qualsevol  altra  norma  que  li  sigui  aplicable.

La  Xarxa Social  no  patrocina,  avala  ni  administra,  de  cap manera, ni les nostres promocions, ni està associada a cap d’elles.

PUBLICITAT

La FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA utilitzarà la Xarxa Social per publicitar els seus productes i serveis, en tot cas, si decideix tractar les seves dades de contacte per realitzar accions directes de prospecció comercial, serà sempre, complint amb les exigències legals de la LOPD i de la LSSI-CE.

No es considerarà publicitat el fet de recomanar a altres usuaris la pàgina de FEDERACIÓ AÉRIA CATALANA perquè també ells puguin gaudir de les promocions o estar informats de la seva activitat.

A continuació detallem l’enllaç a la política de privadesa de la Xarxa Social:
Facebook:      https://www.facebook.com/help/323540651073243/
Twitter:          https://twitter.com/privacy