Llistat d’examinadors admesos/exclosos de Paramotor PF2-PL2

Per atendre les necessitats formatives i d’avaluació per a l’obtenció de les titulacions PF2 i PL2 de la disciplina de Paramotor, la Federació Aèria va fer pública una convocatòria oficial per a la designació de cinc places d’examinador de paramotor PF2 i PL2 el passat dia 10/05/2019.
Un cop finalitzat el termini de presentació dels aspirants es publica el llistat dels examinadors admesos i exclosos.
La Federació es posarà en contacte directament amb cadascun d’ells per informar dels següents passos.
Sessió Informativa Espais Aeris – (SESSIÓ ONLINE)

Amb la col.laboració de: Aeroports de Catalunya i ENAIRE División ATS DRNA Este Dia: 14 maig  Hora: 18:00 h SESSIÓ ONLINE - ACCEDIU A LA SESSIÓ AQUÍ Cal confirmar assistència omplint el següent formulari Informació a tractar – ENAIREClassificació dels espais aèris TMA...