DIA DEL PARACAIGUDISME CATALÀ 2024

Des de l’Àrea de Paracaigudisme de la Federació Aèria Catalana (FAC) s’ha volgut donar rellevància a un dia especial per a tots els paracaigudistes que pràctiquen aquest esport, aquest dia especial l’hem anomentat el Dia de Paracaigudisme Català.

Volem celebrar amb tots vosaltres la passió per la pràctica del paraciagudisme un cop l’any i proposar una jornada amb activitats atractives per a tothom i acumular experiencies junts.

Per 4t any consecutiu, aquest 29 de juny celebrem el Dia del Paracaigudisme Català. Aquest any tindrem el salt en globus (opcional), i tot el dia a SaltamosBCN, saltant a un preu reduït (30 euros)!
Durant el dia podreu gaudir de la competició de precisió amb diana al landing, concurs de fotos, inflables, regals, premis, etc. I per finalitzar, esmorzarem tots plegats!
APUNTANT! Hi ha descompte fins al 20 de maig!!

Ja et pots inscriure si vols compartir aquest dia amb nosaltres!!

No es pot garantitzar els salts des de cap avió per l’acumulació de salts biplaces comercials que no han pogut realitzar fins aquest moment i que tindran prioritat.

Inscripció

1. SALT EN GLOBUS

Gràcies a l’empresa de Globus Kontiki, el dia 29 de juny, a les 6:00 a.m. podrem gaudir d’un vol en globus i poder saltar des d’aquest, fer una tirolina o saltar des d’un balanci.

Depenent de la meteorologia (no es podrá confirmar fins uns dies abans), el lloc de trobada inicialment serà a SaltamosBCN o directament al lloc d’enlairament del globus segons meteo.

Si el federat desitja portar un flotador o algún objecte ho haurà de dir abans del 4 de juny.

Condicions per saltar: tindre el teu equip propi, mínim de 100 salts i recomanem per seguretat haver realitzat un curs de campana.

2. CAMPIONAT DE PRECISIÓ

Es fará una mini competició on hi haura una única fase eliminatoria, on sortiran els tres guanyadors que obtindran podium (primer, segon i tercer). Tots els participants hauran de fer un total de tres salts duran el dia.

Per veure el reglament feu clik aquí.

3. CONCURS DE FOTOGRAFIA

Durant el dia podràs anar penjant les fotos a Instagram etiquetant a la FAC, i la foto que més t’agradi l’hauràs de pujar a un link que et passarem, així podrem fer a tothom particep de les votacions.

Les fotos hauran de ser del dia 5 de juny a SaltamosBCN, i hauran de ser fotos de la modalitat de paracaigudisme.

Per mes informació, fes clic aqui

4. PRACTICAR WATER LANDINGS

Gràcies a que aquest esdeveniment es celebra a SaltamosBCN, tenim l’oportunitat de practicar un water landing. Aquesta pràctica és molt positiva ja que podrem fer-ho amb un paracaigudes real, i podrem viure de primera ma, el que és aterrar en l’aigua i com hauriem d’actuar per salvar la situació i no quedar enredats.

L’hora esta per definir, i es fara a la piscina de SaltamosBCN.

5. MINI TRAINING DE PLEGAT

Molts de nosaltres em fet el curs de plegat per treurens el titol A, pero despres no hem practicat o tenim dubtes que mai preguntem.

Volem que tothom que vulgui, pugui assistir, practicar, i sobretot que ningu es quedi amb ningun dubte.