• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Iniciació túnel del vent – 2ª Jornada: Debutants

24 abril

25€
L’Àrea de Paracaigudisme i Túnel del Vent de la FAC vol potenciar l’activitat al túnel del vent mitjançant la promoció a nous practicants que podran conèixer la disciplina, inciar-se i progressar mitjançant les jornades de  DEBUTANT – INICIACIÓ – PROGRESSIÓ.
Per més informació:
Hem programat una nova jornada per DEBUTANTS, que es tracta del producte de Windoor de First Timers, com el seu nom indica en anglès per persones que volen al túnel per primer cop.
Volem donar l’oportunitat als familiars dels federats de la FAC per poder participar a un preu reduït.
  • ON: Windoor Cornella
  • PREU: 25 euros

INCLOU: Classe de 20 minuts + 2 minuts de vol + equip per volar + diploma

Les places són limitades i per tant els criteris de selecció seran el següents:
  • Ordre d’inscripció
  • Voluntat en continuar participant a les properes jornades d’iniciació i progressió per arribar a poder participar a la resta d’activitats federatives que es realitzen al túnel.

Mostra els detalls

Data:
24 abril
Cost:
25€
Categories d'Esdeveniment:
, ,
Lloc web:
MÉS INFORMACIÓ »

Organitzador

Recinte

Windoor Barcelona