Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Iniciació túnel del vent – 1ª Jornada: Progressió

27 març

30€
L’Àrea de Paracaigudisme i Túnel del Vent de la FAC vol potenciar l’activitat al túnel del vent mitjançant la promoció a nous practicants que podran conèixer la disciplina, inciar-se i progressar mitjançant les jornades de  DEBUTANT – INICIACIÓ – PROGRESSIÓ.
Per més informació:
Els interessats que hagin participat a la jornada de DEBUTANTS i/o a la  jornada d’INICIACIÓ es podran inscriure en aquesta jornada de PROGRESSIÓ, en cas de no cobrir les places els PROFLAYERS no avaluats es podran inscriure per progressar i poder presentar-se a l’avaluació de prova de nivell.
En aquesta jornada el coach assistira als participants per adquirir les habilitats suficients per volar de manera autònoma i perfeccionar la estabilitat a les maniobres amb l’objectiu de passar a la següent fase d’avaluació i aconseguir l’acreditació de nivell per poder assistir a les jornades de temps compartit on diposrás fins a 15 minuts de vol a un preu reduït.
Per poder participar i fer-ho amb un preu reduït has d’estar federat amb la FAC.
  • PREU: 30 euros
  • INCLOU: Briefing del que es farà + 5 minuts de vol + equip per volar + debriefing amb els videos
A l’apartat de comentaris anota la data programada de l’activitat a la qual vols participar.
Les places són limitades i per tant els criteris de selecció seran el següents:
  • 1 – Haver participat a la clase d’iniciació
  • 2 – Haver realitzat la jornada de debutants o haver volat com a mínim un cop com a first timer
  • 3 – Proflayer que necessiti millorar per presentar-se a l’avaluació de prova de nivell.
  • Estar federat
  • Ordre d’inscripció

Mostra els detalls

Data:
27 març
Cost:
30€
Categories d'Esdeveniment:
, ,
Lloc web:
MÉS INFORMACIÓ »

Organitzador