IMAC

Sabadell, el 22 de Setembre de 2018

• Màxim 20 pilots.
  • Format: 1 día.
  • NO ES VOLARÁ CAP VOL DESCONEGUT. Únicament es faràn les rutines conegudes. Tindrem en agenda: 3 rondes de 2 seqüències (o taules), per a un total de 6 seqüencies jutjades pel campionat de precisió. A més a més, tornarem a fer un campionat de freestyle de 1 vol.
  • Es pretén una organització low-cost, per tant es sol·licita als participants que portin el dinar.
  • El briefing és realitzarà a les 9:00, hora a la que tots els pilots que vulguin participar al campionat han de ser presents.
  • No hi ha servei de menjar. Cadascú ha de portar el seu entrepà. Podria ser possible fer servir les instal·lacions per una barbacoa, s’hauria de consultar i demanar autorització al president del Club. Qualsevol idea és benvinguda i ens podeu contactar per email per a intentar dur-la a terme: imac@federacioaeria.cat
Basic Sport Intermedia Advanced
Xavier Farrús Martinez Marek Tilka Sergi Ortiz Marc Sánchez
Jose Fco. Olmo Pozo Álex Tilka Gerard Cané David Delgado